Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Заявки на обмін приймаються суто в письмовому вигляді на Viber/Telegram 0684247611. У телефонному режимі запити не розглядаються. Це дає змогу зберігати всю інформацію в перезаписуванні, щоб уникнути неправильного мислення. Процедура обміну: Вам необхідно написати повідомлення на Viber/Telegram 0684247611 і вказати причину обміну. Якщо товар має фабричний дефект або брак, у діалог потрібно надіслати фото з підтвердженням цього факту. Після того, як менеджер обробить вашу заявку, вам буде відправлене повідомлення з даними для відправлення посилки. Надсилає товар потрібно тільки за адресою й на ім'я кур'єра, дані якого будуть вказані в повідомленням. Товар треба відправити в тій самій паковальній коробці, у якій ви його отримували в повній комплектації (ярлики, бирки та додаткова комплектація мають бути повністю збережені та мати товарний вигляд). Відсилання має бути оформлене звичайною посилкою БЕЗ накладеного платежу. Посилки на обмін/повернення забирають унівечниками та четвера Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну. Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.